سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

قلم می زنم و صفحه را سیاه می کنم.
سیاهی که تنها هدفش خلوت است
خلوتی که در فضای مجازی کمتر پیدا می شود
من در «خلوتم» می نویسم تا تو در «خلوتت» بخوانی

یا حق

طبقه بندی موضوعی
جدید ترین مشق
اگر نظر مرا بخواهی:

داغون داغونم!

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۲ ب.ظ

نمی دونم این غمی که اومده سرغم بابت مقرب بودن در این درگه یا بابت سیاه شدن دله!

ولی مال هر کدومه بد جوری داره فشار میاره

تا امروز هر جوری بود این غمه رو غایم می کردم و نمی زاشتم بیاد تو صورتم

تا امروز سعی می کردم هر چقدر هم از درون داغونم از بیرون شاد باشم که بقیه رو هم داغون نکنم

ولی این دفعه خیلی داره اذیت می کنه دیگه هر جوری میام پنهونش کنم بازم همه می فهمن

نمی دو نم چیکارش کنم که روز بقیه رو هم خراب نکنه

اوستا کریم خودت به دادمون برس!

بد جوری زمین گیرم کرده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
عمار

نظرات (۱)

۲۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۱ سید عماد هاشمی
داور ندید اما قایم نه غایم و گذاشتن نه گزاشتن...

والا حدود سه ماه زود تر به این درد مبتلا شدم
باس یکی رو پیدا کنی خودتو خالی کنی
باس یکی حرفاتو گوش کنه و تو هم حرفاتو بزنی
یکی از همه چی خبر دار می شه اما بقیه از هیچی خبر دار نمی شن
و تو هم بهتر میشی وقتی خودتو خالی کنی

البت این حرکت رو من جواب داد رو تو رو نمی دونم



پاسخ:
از آدم داغون که غلط املایی نمی گیرن برادر من!!!
شاید جرئت حرف زدن رو ندارم! بیشتر عادت دارم دردامو بنویسم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی