سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

قلم می زنم و صفحه را سیاه می کنم.
سیاهی که تنها هدفش خلوت است
خلوتی که در فضای مجازی کمتر پیدا می شود
من در «خلوتم» می نویسم تا تو در «خلوتت» بخوانی

یا حق

طبقه بندی موضوعی
جدید ترین مشق
اگر نظر مرا بخواهی:

من نامردم!

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۰۲ ب.ظ

من نامرد هستم....

نامرد هستم که رفاقتم تا جایی که سود داشته باشد انقضا دارد

نامرد هستم که وقتی رفیق سود دارد با اویم و وقتی سود ندارد با دیگری!

نامرد هستم که به اسم رفتن به خانه رفقا را «می پیچانم» و با اهلش می روم «پاساژ»

نامرد هستم که خر و خرما را با هم می خواهم

نامرد هستم که همه این ها را به دیگری نسبت می دهم که مبادا متوجه شوند که از همه نامرد ترم!

نامرد هستم که با همه این ها به روی خودم هم نمی آورم و به کارم ادامه می دهم

_________________________________________________________________________________

1-مطلب «مخاطب آزاره» قبول! ولی مشکل از پوست کلفتی مخاطب خاصّه!!!!!

2-هرگونه تشابه کاملا اتفاقی است(!) و متن ساخته ذهن حقیر است نه روایت زندگی دوستان!

3-باشد که رستگار شویم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۴
عمار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی