سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

قلم می زنم و صفحه را سیاه می کنم.
سیاهی که تنها هدفش خلوت است
خلوتی که در فضای مجازی کمتر پیدا می شود
من در «خلوتم» می نویسم تا تو در «خلوتت» بخوانی

یا حق

طبقه بندی موضوعی
جدید ترین مشق
اگر نظر مرا بخواهی:

جام مغالطه!

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۳۸ ب.ظ
گاهی اوقات مغلطه را می بینی اما حرف نمی زنی!

نمی دانم برایتان پیش آمده که یک نفر از سر دل سوزی و محبت بخواهد به شما چیزی را حالی کند
 وکلامش را با مغلطه همراه کند تا شما به صورت کامل حرف را قبول کنید یا نه
تو این جور وقت ها اگر یه ذره هم طرف ناشی باشه و یکم تو مغالطه ضعیف باشه تو هم یکم رو حرفاش دقیق بشی مغلطه خیلی تو ذوق می زنه
انگار مغلطه از حرف طرف میاد بیرون می زنه تو گوشت و عصبانیت می کنه اما............

اما اگر بدونی طرف خیر تو رو می خواد
حرف اصلی طرف رو قبول داشته باشی
و بدونی هدف خوبه و مشکل از وسیلس
اونجاست که «مغلطه را می بینی اما حرف نمی زنی!»
اونجاست که جام مغلطه رو سذ می کشی و حرفی نمی زنی !!!!

و عالم بداند که من دیروز جام زهر مغلطه را سر کشیدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
عمار

نظرات (۱)

سلام وبتون خیلی جالب بود خوشحال میشوم به ما هم سری بزنید 
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه

پرانتز رو نخوندی هم نخوندی!
(اگر تبلیغ زیر مطالب به نظر خودم بی خود من باعث پیشرفت بقیه میشه من مانع این پیشرفت نمی شم!!!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی