سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

براى زمانی که تشنه ی خلوت می شوم

سیاه مشق

قلم می زنم و صفحه را سیاه می کنم.
سیاهی که تنها هدفش خلوت است
خلوتی که در فضای مجازی کمتر پیدا می شود
من در «خلوتم» می نویسم تا تو در «خلوتت» بخوانی

یا حق

طبقه بندی موضوعی
جدید ترین مشق
اگر نظر مرا بخواهی:

یکی بود یکی نبود!

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ

تو یه سری هیئت ها شور هست شعور نیست!

تو یه سری دیگه شعور هست شور نیست!

یه وقتایی پول هست خوشی نیست!

یه وقتایی خوشی هست و پول نیست

یه وقتایی پای رفتن هست هدف نیست!

یه وقتایی هدف هست پای رفتن نیست!

برا یه سری مدرک هست کار نیست!

برا یه سری کار هست و مدرک نیست

یه وقتایی ایده هست حس نوشتن نیست!

یه وقتایی حس نوشتن هست ولی ایده نیست!

به قول شاعر هم :

یه روز قیف هست قیر نیست

یه روز قیر هست قیف نیست

حتی تو قصه هم یکی هست یکی نیست!!!!


کلا یه جای کار باید لنگ بزنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲
عمار

نظرات (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی